DERSIM MAMIKIYE

GÜZEL, RUHU TEMİZ, GECMİŞİNE VE TARİHİNE BAĞLI BIR DERSİM İCIN. HERKESE BASARILAR

Tuesday, March 27, 2007

 

Türkiye'deki ders kitaplarinda hala yürütülen alevi düsmanligi

FORUM DERSIM
Makale yazari: aktarma Tarih, gün ve saat : 26. Mart 2007 21:23:12:
Diyanet İşleri Milli Egitim Bakanlığı'nın okullarda okutacağı ders kıtabından sadece iki paragraf, dahası var merak eden canlar alır ve inceler…
“(…) ‘Ne istedin adamdan’ dedi. ‘Keyfini kaçırdın oruçlu oruçlu.
‘Bırak allasan müdür bey. Bazen kanıma dokunuyor vallahi.
Sen onun oruçlu olduğuna inanıyor musun? O ne hinoğluhindir,o ne kahpe dinli kızılbaştır o! Müslüman olsa acımak bilir.”(sayfa 46)
“(…) Tam ben böyle düşünürken üzgün gözlerini kaldırıp ıslakıslak bana baktı. Ve işte o anda, tövbeler olsun, abla-kardeş,Kızılbaşlar gibi sarmaş dolaş oluverdik.” (sayfa 61)
Haldun Taner’in Şişhane’ye Yağmur Yağıyordu / Ayışığında,
Çalışkur Bilgi Yayınevi 2005 kitabından.
Yazar : Haldun Taner
Yayınevi : Bilgi Yayınevi
ISBN : 9754943486
Basım Tarihi : Haziran 2005
Yukarıda yer alan yazılar Milli Eğitim Bakanlığı”nınöğrencilere tavsiye ettiği kitaplardan sadece biri olan Haldun Taner’in yazdığıkitapta yer almaktadır.
Millieğitim Bakanlığı’nın yaptıkları bu ırkçı, kafatasçı, gerici, iç barışa saldıran ve kardeşi kardeşe düşman etmek isteyen ayıbı kınıyoruz.
Bu ayıp, bu saldırı ve bu inkâr politikası “pardon yanlış yaptık” demeyle olacak bir şey değildir.
Bana göre bu işin tek yolu vardır: Bu Türk İslam sentezci ve kafatasçı düşünen kişilerin karşışında dik durarak, bu bozuk düzenin değişmesi için tüm kendine insanım diyenlerin birlikte birşeyler yapmasından geçer.
Tepkilerinizi aşağıdaki e-mail adreslerine, ben devrimciyim, demokratım ve de insanım diyen herkesin tepkisini belirtmesini canı gönülden arzulamaktayım.
Not : Bu paragrafta belirtilen tüm sözcükleri bu kitabın hazırlanışında yetki sahibi olan ve hazırlayanlara iade ediyorum ve de kınıyorum.
e-mail: Hüseyin Teke
tepkilerimizi iletelim...
Bakanlık Müşavirliği : km@meb.gov.trBasın Halkla İlişkiler: basinmus@meb.gov.trBaşbakanlık: bilgi@basbakanlik.gov.tr

Cevaplar:
FORUM DERSIM





<< Home

Archives

September 2006   October 2006   November 2006   December 2006   January 2007   February 2007   March 2007   April 2007   May 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?